wtorek, 9 lutego 2021

stres

 Współczuję stresu rodzicom. Mój 1,5-roczny synek już umie przekręcić dolny zamek, podstawić sobie krzesełko i ciągnąć za klamkę. Zawsze zamykam drzwi na górny zamek. Teraz do niego nie dosięgnie, ale jak już zacznie dosięgać, to będę wyciągać klucz z zamka. Tak samo robiłam przy starszym synku i nigdy mi nie zwiał z domu. Na ulicy trudniej go było za to upilnować. Mała "bestyjka" silna i szybka jest po dzień dzisiejszy.Było smarkacza delikatnie węzłem marynarskim do kaloryfera przywiązać, to by nie zdążył się wyswobodzić przez ten krótki czas, potrzebny ojcu na piwnicę. Zamyka się drzwi na klucz,bierze telefon i wtedy się idzie. Telefon dlatego by w razie problemu z otwarciem drzwi a to z zamkami różnie bywa, wezwać pomoc.Pomyślałeś co w razie pożaru, wzywać ślusarza, straż pożarną, wtedy może być za późno. Ja bym proponowała wziąć dziecko na rękę i iść razem z nim do piwnicy. Chcieli osłodzić sobie życie, spotkały ich gorzkie konsekwencje. Policjanci we Włocławku zatrzymali dwóch złodziei z reklamówkami po brzegi wypełnionymi słodkościami. Za łakomstwo zapłacą wysoką cenę.Funkcjonariusze włocławskiej policji około godziny 19 otrzymali zawiadomienie o kradzieży w sklepie osiedlowym. Dzięki rysopisom sprawców mundurowym już po chwili udało się zatrzymać rabusiów. Mężczyźni mieli przy sobie reklamówki pełne czekoladek. Naliczono w sumie 48 paczek ptasiego mleczka i 15 bombonierek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz